Friday 16 May 2008

Hari yang....

pg² on YM je dh dpt msg dr Azie...mentang² la dia keje jaga budak² tadika hehehe...
r_zeiy's status is now "SELAMAT HARI GURUUUUUUUUUUUUU.....SAPE YG JD CEKGU LA YE...."
SLMAT HARI GURUUUU...TP KO BKN CEKGU..HUAHUAHUA


SELAMAT HARI GURU....pd cekgu cekgi di Malaysia ni yg terpaksa menghadapi mcm² hal ngn anak murid yg dh telebeh pandai....tingat dulu kecik asal cekgu tanya je "awk nk jd apa bila beso"...."CIKGU"...huahua...jawapan copy paste org kata...lgpun salasilah kuarga pangkat macik pacik rmei jd cekgu ha..ha lah dok sibuk time tu jd cekgu, doktor, jurutera, askar...cuba skang kompem budak² jwb nk jd artis, model, ahlong...huahua....sekian.
eh ...mak mertua aku pon sorang guru...guru bahasa inggeris....heheeh

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selain tgh tonggang tebalek siapkan Tesis ni..aku nk clearkan utang piutang kt uni...tp susahnye bila berurusan ngn org2 kt uni kan...asik kene hayun je drp 1 staff ke 1 staff...aku tanye psl utang..means nk bayo utang...takmo duit ke ape dorang ni..iskk iskk....tensi aku...

start dari 5 may aku emel derang...pastu 2-3 hari call aku tanya...start blaja bila...pastu org len lak call...tanya thn 2006 aku amik mode pegi kelas ke blaja sendri (OL)...aduhaiiiiiiiiiiii......setahun lebehnya hal tanya pd 2008...dorang ni x rekod ke...ke rekod tebaka...tp x penah dengo lak uni tu msuk pape tebaka...tp klu uni zaman atap rumbia xpe la gak..ni kan zaman IT...ooo server rentung kot...hard disk meletop!! rekod hancus!!!!! ....

Pastu nk jawapan on da spot....mana la ingt time tu aku g kelas ke aper...gege...dh aku dok call si maisarah & shida...sorang ckp gi kelas, sorang ckp OL....msing² pn x ingt..aku tanya dorang ni sbb time tu mmg ktorang ni 3 serangkai...seme sesama..dh last sem je seme terabor...dah..balik cek kt modul lak...hohoho...xde pape info pn kt modul tu..nama+tel+emel xde...so kesimpulannya mode OL..alhamdulillah la gak sbb OL ni bayo yuran kurang hehehe...

tggu punye tggu rini aku emel lagik...dahhhhh....pass kt org len lak curious psl pendaftaran jan 2008...adoiiii tu aku ckp td...REKOD mana...REKODDDDDD!!!...simpan bawah bantal memasing gakknyeeee!!

surat tuk korek dr KWSP dh dpt dh..tggu amaun utang je x dpt lg nih..adeiii laa ..lemmmmbbbs tol la wat keje..isk isk isk kang kt kwsp kene tggu lagik...lagik & lagikkkk...msih x lupa pengalaman dlu...nk amek duit sndrik cm nk mintak sedekah...huhu....sengal!
dh la aku tgh jiwa kacau niehhhhh... arghhhhhh!!.

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...