Saturday 3 May 2008

Cuti III


Sabtu hari tuk bngun lambat hahahaha...celik2 mata dh siap bekpes atas meja..syg mak aku heheh...ada makna tu siapkan bekpes...sbb ptg kang kene 'beraya' kt kg...hehehe...adehs pojek nk wat cheese tart tebengkalai la nmpknye..tp takpe bes gk jenjln...seharian jln2 balik pn dh petang sgt...gambo yilek sbb aku pn dh x terpikir nk mik gmbo 8-)...tp pas bekpes tu ktorang kua jap btau nk p cek kete...mlm nk gerak balik kl sbb adek hubby nk guna kete dia ade exam bahse jepang dia tuh pg ahad...huhu...mmg asal nk cek kete tp pikiran ktorang dh pk len..hubby ckp "yang, jum tgk iron man"..hahaha...sabo je aku...tgk jam dh kul 1130 pg..tgk wayang kang bla nk balik ni nk jenjln ngn mak lg..tp dh dia nk sgt...g Leisure Mall tmtp x rmai org...jap je pecut smpai bih kuang 1145 pg kn..tgk2 ade tiket tul2 1145 sharp!..hehee...belii gkkk..alaaa koman2 pn wayang bkn start on da dot pn..ngn iklan2 lg...pas bli pop corn+air..msuk tmpt gelap lg heuheuhe..agak dh...start kol 12...bis cite dkt kol 2 gk la...rushing balik tuh..kang mak pok pek laks :-D


Cerita – Iron Man. Good reviews and highly recommended by my friends but I berdengkur the first 45 minutes.<-- Suhaimi Sulaiman Blogs <=== hah sama la tang the first 45 mins rasa cm bosan...sbb aku ingt cite tu dh abis...cite cm ape jek...lorrr rupanya cite pnjang lg.. LOL seb bek hubby aku sedokan aku dr terawang-awangan...ye la aku x pnh pn tgk prebiu ke ...making of ke..so cm blur je ngn cite ni...femfuan la katekan...len la owang laki...bab robot2 nih..hi-tech nih...teknikal nih seme dlm pale dorang...hahaha last2 enjoyyyy beb tgk..seb bek best!!!..cuma x best sket psl kaitan ngara yg libatkan afghan vs us huhu...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...