Friday 23 May 2008

Cergas!

Dah beberapa hari aku tido tak lena, tapi mandi tetap basah, makan tetap selera occay…elo bukan pasal aku jatuh cinta ke apa…tapi memulun nk siapkan tesis nih…huru hara ribot topan jap idop aku nih…sampai satu tahap tuh jd down giler…semangat merudum bila kenangkan “apesal la tak siap2” sedangkan dah bermuka surat dok taip dan edit…tapi alhamdulillah sebab bila search je cari info kt internet, nak cari info lain tapi keluar info lain yang lagi berguna…hahhh…mungkin sebab tu aku menaip tak siap2 kot…asik menambah jek…hehe….tu belom lagi aku bertapa kt library..so aku wat keputusan gud bye library…kang ada aje mende aku nk fikir nk menjadi tukang karot dalam tesis aku nih….kan!

Sebenarnya, bukan senang nk hadapi saat camni sorang, lainlah kalau aku masih belum ber’title’, dapat terima hakikat itu sbb sebelum ni pon segala tugasan aku dok memulun sendiri tanpa teman disisi …cewah!…Tapi kini keadaan dah berubah, ingin merasakan saat2 bersama tersayang yang menemani saat aku memulun wat keje skolah gini…hehe…sbb dulu kami penah membayangkan saat macam tuh…dia antar dan amik aku g skolah, teman aku wat keje skolah, teman=mengaco…heh!...hemmm dan hakikatnya mmg kami xkan merasa keadaan macam tuh…kecuali pada masa hadapan aku smbung skolah lagi lah kan…Insya’allah…tapi buat masa ni mmg otak aku dh beku nak menghadapi teks ilmiah nih…biarlah aku pelajari makna kehidupan plak….pengalaman pun satu pengajaran dan pembelajaran kan…great!

Oh …balik pada cerita tadi….sebak sebenarnya…tiap2 malam aku hanya dihujani sms semangat oleh dia..supaya aku tidak down ngn huru hara nih…dia men’create’ suatu keadaan seolah dia ada disisi aku…teman aku…buat air utk aku…berlelucon ttg suasana pada masa tu seolah2 ianya wujud…heh..mesti korang ingt yg kami ni hidup dlm fantasi…aku tak pandai nk menghuraikan tapi pada mereka yang penah mengalami tentu akan rasa macamana yg kami rasa….suatu anugerah dariNya sebenarnya…dpt menyatukan hati dan perasaan yg jauh fizikalnya….amazing!

Betul..hidup ni perlukan pengorbanan…

DIA adalah suamiku…..

Eh..dah la ye…aku nak smbung balik keadaan huru hara aku nih…tah bila la nk lelapnya nih…esok..keje di ofis menanti…arghhhh!

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...