Tuesday 27 May 2008

Monday Blues...

Huuuuuaaarghhhhh... sesunggohnya aku hadir ke opis hari ni ngn mata yg kelat...mau tido berdiri nih..melayan Tesis yang tak siap²...keje opis lak menunggu....tgh sibuk memotostet utk Workshop soknya...tb²..tekelip² hp SE aku yg dlm keadaan silent mode tu kua no 019-3xxxxx....sapa lak yg tepon nih...

aku : hello....
H : hello...F (nama penuh aku tu)...H nih...(erkkkkkk.....supervisor Tesis aku!!!)....buat apa? eh knapa ni tak sehat ke? demam ke? (warrghh ...x sehat psl siapkan Tesis le ni hehe)
aku : ha lbh kurang la x sehat..(belakon jap..ahaks)
H : ha tesis cemana...bila nk antar? nk dkt due date ni sempat ke?

aku : tgh susah payah la ni en. H...jg la takotkan saya....nanti saya emel....
H : ha ok2...nk emel bhgn mana?
aku : emel semua la en. H..dah tatahn nk ngadap nih..
H : ha ye lah..emel kt emel uni tau..

aku : ok..thank en. H..

aku terpikir mesti en. H ni call hp Norkiah aku tuh...tp aku lupa nk kuakan buh dlm henbek...mana lak dia dpt no kt hp SE ni lak ek...rasa cm x pnh bg..hauhua...xpelah...seb bek gak dia ingtkan aku yg dh alpa ni..heheh....

Arrghhhh makin Monday Blues aku rini.... Ada kesempatan aku olter gk la Tesis aku tuh....
Dgn tekad ptg seblum balik opis aku mesti emel!!!!

*Aku terawang-awangan diantara Tesis...ketas2 Workshop...projek² personel yg menunggu...cepatlah habis wahai penyeksaan Tesis...ahaks!

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...