Thursday 22 May 2008

Mertua datang...

Actly, ni cerita weeknd lps yg bru sempat update harini...
mertua datang nk berjalan² g umah adik dia (m. long kat shah alam & p. jang kat bangi). Tp dh selalu g umah m. long, hanpa p umah p. jang dlu nginap semalan kt sana semenjak p. jang pindah lom penah p lg umah tu...aku tak p sbb misi lom selesai lg...lg pn nk wat mufin nih
ha...takan nt nk jumpa mertua tgn kosong je kan...sungguh malu aku nanti ekekeke...ni la hasilnya..Muffin Cheese Blueberry.... disebabkan org² tua yg nk makan...aku kurangkan skit sukatan gula kt mufin...lg pun bluberry tu dh manis leting!

Dlm pada tu sempat lagi kami dua org somi isteri ni p tgk wayang har har har...gelak jahat....ha la...time tu aku tak p menyembah lagi jenguk mertua...hubby aku dh ajak p meronggeng..hehe...
Bkn pe dh rindu dgt kt
Aslan tuh...tetunggu movie terbaru...tp at last hubby aku tak ingt cite ni yg dlm lemari tuh..aperaa..jenuh aku ingatkan...pdhal dia lak yg heret aku dulu tgk cite ni...sbb mulanya aku bkn pndai sgt tgk cite gini...heheh!! Bes la cite ni...aku geram ngn mikus tu...comel pn yer....pndai lak dia p ikat molot tuceng tuh ekekekeke!!
Hemmm...ni la habuan ritu time nk tggu wayang start...aku mmg lapa...hubby aku dh mkn kt umah p. jang dia - sayur le
mak rebung+ikan goreng...tp dia pn pulun gak mkn dlm piuk tanah tuh...saje racun teman aku mkn ..lapa taw taw...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...