Friday 2 May 2008

Cuti II

Jumaat rini amek cuti..alang2 bio cuti direct...bru puas atiiiii....hehehhh...pg kol 10 dh gedik2 2 eko ni g kedai gmbo nk mik gmbo paspot wat buh kt kad nikah..sedondon biru..ingt ptg kang nk g pejabat agama urus sijil nikah mik yg ori ngn wat kad nikah skali...mmg ni tujuannya gk mik cuti jumaat nih..ye la nk set time lain bkn senang..dh dok lelain...smbil2 tu dpt balik kg la kirenya kn...
pas hubby solat jumaat...tekedek2 lg g pejabat agama joho...bemula la kesah...dh smpai tmptnye tecongok lak cri konter mana nk serahkan surat nikah temporary tuh..puas baca notis kt konter lepak kt konter 9..xde org buh so kirenya wat msa tu aku la org pertama buh kt rak tuh...notis tulis "tggu sehingga di panggil"...pastu ade 2-3 org buh gk cm aku wat..TAPI...hat yg slps aku tu sume dh kene panggil :-( kami ni? hubby aku smpai menguap2...dh la dia tuh bkn leh kene ekon sket..mata berairrr...aku btau ngn hubby ape jd ngn ketas sijil kita tuh gakknyee...hohohoho tgk2 kitorang wat kesimpulan...kami yg dtg dlu ni dh tentu ketas sijil tu kt bhgn bawah kan, slps kami tuh mst ketas dorang kt bhgn atas kan...sooooo org konter tuh p uruskan dlu ketas yg paling atas!!!!!! aiyoohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....nek geram lak ktorang...smpai sana kol 3 smpai 430 bru kene pnggil... $-) aku mmg malas betol klu berurusan ngn org g***n nih..iskkkk!! :you_smartass: pastuh dh dpt sijil ori...lom sempat tanye psl kad nikah..org konter tu ckp "berkenaan kad nikah tu, kami mintak maaf sbb x dpt terima permohonan lg sbb terlalu ramai, paling kurang pon tahun depan boleh buat"..aarghhhhhhhhhhhhh!!! :lol_crash: lawak jebon!! thn depan yerrrr....silap2 aku pn dh x ingt dh...sah gmbo2 mik pg td wat pekasam thn depan...so pasni aku travel kene bwk sijil nikah beso dabak tu lah yer...wawaaaaaa....tak kose i....aku potostet lipat2 msuk purse dah...lantak lah.... :lol_up:

sijilnya hat tu kaler biru tuk pompan, kaler ala2 pink tuk lelaki (gmbo xde hubby dh amek)..yg tulis jawi Jabatan Agama Johor ngn no tel byk2 tu folder plastik...2 kping=RM10 occay!

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...