Thursday 1 January 2009

Di kampung sudah..

Ya..saya sudah smpai di bandar kampung...
Setengah jam cepat daripada biasa...sebab pemandu bas T tu bawak cam pelesit lor...dah la saya seat depan sekali..kecut perut dibuatnya...

Semalam masa saya dihabiskan dengan mengemas rumah yang baru ni dinaiki Air Pasang...tapi kemas mana yang mampu je..tak larat rasanya..nak tolong mak masak, tak dibaginya la pulak..ada ke suruh saya duduk diam ja..haiiihh...kita kesiankan dia, ye tak...tu yang saya terus mengemas mana yang patut tu kan...

Malamnya sambil rehat tengok tv..saya ambil anak gajah ni untuk memulakan aksi urut mengurut kaki...hehe...selalu pun saya kene ambil masa selama 15 minit jalan lenggang lengguk setiap pergi dan balik kerja untuk ke stesyen komuter..itu belum lagi masuk zon pecut sebab terlambat...sakit betis kaki tawww..


Inilah anak gajah tu...


Dan ini...kaki anak gajah...wakakaka..
Syoookk wooo..


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...