Saturday 3 January 2009

Kembali...

Selamat Thn Baru Masihi...rasanya blum terlambat lg..bru 3 hari kan...
Mlm Thn Baru ada selingan bunga api di rumah saya berlatarbelakangkan Sunway Pyramid...tp tak snap gambar pn..sbb asyik sgt tgk smpai leka...dh msuk umh bru teringat...aishh...pdahal rmai je org len kua rumah tgk kt balkoni ada yg amik video...tp lngsung x terfikir...
Oh ye..saya kt Kafe Siber kt Shah Alam ni..temankan adik ipar surfing utk projek paper dia...sebelum tu saya hantar hubby ke stesyen bas Sek 17 utk pulang ke Penang...berjauhan lagi setelah 10 hari kami menghabiskan masa bersama...mujur dia dpt cuti lama itupn sbb kilangnya shutdown operation sempena Krismas dan Thn Baru...
Hemmm...saya tak sehat sebenarnya...tak tau kenapa tiba2...mula dgn bersin tak berhenti2...hubby yg pakar bab demam ni x berjangkit la plak...aiiihhh....hari jumaat mmg saya x mintak cuti...tp dh jadi mcm ni mmg malas la nk pegi keje...hubby pn ada...bila lg nk bermanja...EL la jwbnya kan..he he he... saya hny bertemankan stok ubat2 dr panel klinik...jap ok..jap meragam smula...tgk lah klu x sehat gak...sungguh ke klinik wt check up ni...risau lak saya dgn mcm2 penyakit skang ni...
Saya dh penat surfing ni..dh tatau nk buat apa...dh la CC ni agak gelap...leh rabun mata...dh mcm rumah berhantu pn yer...haaaihh lama x pegi CC..tingt zaman blajar dulu...dh rasa cm student smula lak...huhuhu...
Oklah ye...saya nk berjalan2 ke blog kwn2...nt saya update lg...daaa....

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...