Thursday 22 January 2009

Kelu....

Salam semua...

Saya tak tahu kenapa..bila kulit blog dah bertukar...saya jadi kelu nk berbicara...nampaknya naluri dan jemari saya belum serasi...masing² kelu untuk berinteraksi menjadikan ianya tidak terluah disini...:err:


Esok..
Saya mula bercuti...sambung dengan cuti am Gong Xi Fa Chai...asalnya ada appointment di PPUM...seterusnya mula bersilat didapur sempena kedatangan WanWan saya dan keluarga mertua...mereka beraya disini! heh....

Juga sebanyak doa untuk mak saya SEMOGA CEPAT SEMBUH...:phonecry: last saya telefon suaranya sgt sengau..mak saya demam! Kalaulah bukan kerana keluarga mertua dah awal merancang beraya disini...tentu saya akan heret WanWan saya balik ke rumah keluarga saya...Insya'allah mak selepas ni kami akan balik ya...




No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...