Tuesday, 6 January 2009

Kek Anniversary...

Walaupun rsa cm demam saya ni dh ok sket...tp msih x larat nk tgk pc...jap² letak pale kt desk...tgk pc balik...godek² keje...tp x smpai brapa minit...letak pale balik...nasib gak manager saya cuti lagi..melayan ank kecik x mo g skolah kot...klu tak mest saya jd robot....layankan je pape gmba pasni...x larat nk membebel...huhu...
.........................................
.............................
................
.......
..
.
Aktiviti sepanjang cuti lama yg lepas...



Kupetik bintang-bintang
Biarpun banyak HALANGAN
Rela tempuhi segalanya
Onak yang kupijak bagai tak terasa
Kusedar sejak mula
Tiada jalan yang mudah
Tapi ku YAKINi di dalam hati
Akhir terkota jua sumpah dan JANJI
Walau sukarnya bagi ku...
Perjalanan menyakitkan
Tapi hadapilah dengan KESABARAN
Kan tiba KEBAHAGIAAN
Tiada batasannya
Usia ataupun rupa
Kita bersama memulakannya
Sehingga ke akhir kita terus BERDUA...


===================================================
Ada org tu ngidam nk mkn buah melaka...



8 comments:

  1. comei je kek anniversary korang..tp amat bermakna skali sbb kek tu hasil tangan akak sendiri

    ReplyDelete
  2. kreatifnya nko....kalau aku x der arrrr nak wat kek camtu...mula tgk td mati2 ingatkan kek beli...hiksss, leh wat bisnes arrr pehni...wawawaaaa...dah ngidam2 x lame lg la tuuu....jap lagi uweeekkk uweekkkk la pulak...mudah-mudahan kan, amin.....atau si ameer yg ngidam?? hahahaha....boleh la tuuu...

    ReplyDelete
  3. antalya
    comei tu mksudnya kecik ke?
    actly x kecik, besa gk tuh..smpai skang x bis..dh tapau kt hubby pn xbis lg..dok ngeras je dlm pti es..

    solehah
    ^_^

    RaFFLeSiA MeRaH
    si meer yg ngidam..bkn aku daa....

    ReplyDelete
  4. aku panggey tu kuih kelempung..ahaha...ayueee...sonoknya kan selebret anibesari...aku nak jugak :(

    ReplyDelete
  5. nak cikit....

    (^_^)

    ::_Yanie Putrajaya_::


    *********************************

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...